زنگنه مرد مدیریت بحران است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بازار جهانی نفت در طول سال‌های متمادی و هم اکنون با فراز و نشیب‌ها و بحران‌های مختلفی رو‌به‌رو بوده است، زنگنه، وزیری است که می‌تواند به نحو مطلوب این موضوع و یا بحران‌های مختلف نفتی را مدیریت کند.

به گزارش شانا، حبیب الله نیکزادی پناه، نماینده بم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تصدی دوباره مهندس زنگنه بر وزارت نفت ایده‌آل است، گفت: وزیر پیشنهادی نفت، کارهای بزرگی برای توسعه وزارت نفت انجام داده است.
 
وی افزود: امضای قرارداد طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی با کنسرسیومی به رهبری شرکت توتال فرانسه یکی از کارهای مثبت مهندس زنگنه در دولت یازدهم بود، هرچند برخی با این قرارداد مخالف بودند، اما زمانی که گروه‌های نظارتی همچون دادستان کل کشور بر قراردادهای ما نظارت می‌کنند دیگر جای نگرانی وجود ندارد، در کل باید بگویم که موافق تصدی دوباره مهندس زنگنه بر وزارت نفت هستم.

علاءالدین خادم، نماینده
 سپیدان در مجلس شورای اسلامی نیز درباره وزیر پیشنهادی نفت عنوان کرد: بازار جهانی نفت در طول سال‌های متمادی و یا هم اکنون، با فراز و نشیب‌ها و بحران‌های مختلفی مواجه بوده است، زنگنه، وزیری است که می‌تواند به نحو مطلوب این موضوع را مدیریت کند، حضور زنگنه در وزارت نفت بدون تردید به نفع کشورمان است و نگاه من به وی مثبت است، فکر می‌کنم رای مناسبی نیز از نمایندگان مجلس اخذ کند. 

 

 
کد خبر 278071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =