زنگنه برای تحویل سال نو به همراه رئیس جمهوری به کرمانشاه رفت

وزیر نفت به همراه رئیس جمهوری به کرمانشاه سفر کرد، دکتر روحانی به منظور بازدید از مناطق زلزله زده، دیدار با مردم این مناطق و‌ بهره‌برداری از پروژه‌ راه آهن غرب کشور، روز سه‌شبه وارد استان کرمانشاه شد.

به گزارش شانا، دکتر حسن روحانی در بدو‌ ورود به فرودگاه بین المللی کرمانشاه، از سوی هوشنگ بازوند استاندار و آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.
 
بازدید از مناطق زلزله زده، دیدار با مردم این مناطق و بررسی روند بازسازی‌ها، افتتاح پروژه راه‌آهن غرب کشور و حضور در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه از جمله برنامه های رئیس جمهوری در سفر به کرمانشاه است.
حضور در مراسم تحویل سال ۱۳۹۷ هجری شمسی در کنار جمعی از خانواده‌های زلزله زده کرمانشاه،  از دیگر برنامه‌های دکتر روحانی در این سفر یک‌روزه خواهد بود.
 
دکتر روحانی در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه و در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که آخرین سفر استانی‌ام در سال 96 به استان کرمانشاه است. البته پیش از این در آبان‌ماه و در روزهای اولیه وقوع زلزله که مردم دچار مشکلات و رنج ناشی از آن بودند به این استان سفر کردم.
 
رئیس جمهوری اظهار کرد: این سفر از مناطق زلزله زده بازدید می‌کنیم و در جریان این بازدید، رسیدگی به امور مردم، بررسی اقدام‌های انجام شده و برنامه‌ریزی برای تکمیل آنها و سامان دادن به زندگی مردم مد نظر خواهد بود.
 
دکتر روحانی با بیان این‌که دیدار با مردم قهرمان‌پرور و مرزدار کرمانشاه همواره برای ما مغتنم است، گفت: امروز در شورای اداری استان، برنامه‌هایی که برای رشد و توسعه استان قرار است در سال‌های 97، 98 و 99  اجرا شوند، بررسی می‌شود.
 
رئیس جمهوری با اشاره به افتتاح راه‌آهن کرمانشاه افزود: راه‌آهن کرمانشاه آرزوی دیرینه و طولانی مدت برای مردم این استان بوده که امیدواریم با افتتاح آن، گامی خوب برای توسعه و آبادانی استان برداشته شود.
کد خبر 281980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =