۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
  • کد خبر: 282172
فدراسیون صنعت نفت حامی سازندگان تجهیزات نفتی است

عضو فدراسیون صنعت نفت گفت: این فدراسیون با روش‌های مختلف از شرکت‌های داخلی حفاری و همچنین سازندگان تجهیزات صنعت نفت حمایت می‌کند.

شهروز زرگریان در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به این‌که 2 سال از تاسیس فدراسیون صنعت نفت ایران می‌گذرد، افزود: این فدراسیون در این مدت فعالیت‌های بسیاری در حمایت از سازندگان تجهیزات صنعت نفت یا سرویس‌دهندگان به این صنعت انجام داده است.

این عضو فدراسیون صنعت نفت با بیان این‌که فدراسیون صنعت نفت، صدای بخش خصوصی است،  تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در بخش نفت افزایش تولید است، از این رو این فدراسیون برای رسیدن به این هدف گام‌های بزرگی برداشته است.

زرگریان گفت: فدراسیون صنعت نفت شرکت‌های خدمات حفاری را شناسایی کرده و در بخش دولتی حوزه صنعت نفت نیز کارهایی زیادی انجام داده است.

فدراسیون صنعت نفت ایران با هدف استفاده بهینه و نظام مند از توانمندی، امکانات و قابلیت‌های تشکل‌های بخش خصوصی فعال در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و به منظور کمک به توسعه و خوداتکایی صنعت نفت کشور از طریق فراهم آوردن امکان همکاری های چندجانبه میان رسته های مختلف تخصصی مرتبط، وارد عرصه فعالیت شد.

فدراسیون صنعت نفت ایران با توجه به ضرورت‌ها و دلایل تشکیل خود ( اهداف ۲۴ گانه در اساسنامه فدراسیون) ماموریت دارد در مسیر رشد و دستیابی به اهداف تعیین شده از طریق تعامل، تفاهم و هم افزایی، تشکل‌های بخش خصوصی را برای رسیدن به نقاطی مشترک از دیدگاه، نیازها، چالش‌ها و راه کارهای برون رفت از آن در حوزه اقتصاد نفت یاری و حمایت کند.

تا پیش از تشکیل فدراسیون صنعت نفت ایران، امکان دست یابی یکجا و متمرکز به توانمندی‌ها و حوزه فعالیت تشکل‌های بخش خصوصی در حوزه اقتصاد نفت نبود، اما با تاسیس فدراسیون صنعت نفت ایران فرصتی مهیا شد که این قابلیت به صورت متمرکز مورد استفاده همگان قرار گیرد.

کد خبر 282172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =