حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت نشان دهنده پویایی اقتصاد است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه بین‌المللی نفت نشان دهنده پویایی اقتصاد کشور است.

احمد مرادی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، امروز (سه‌شنبه، 17 اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت‎وگو با خبرنگار شانا، اظهار کرد: آن چه در این نمایشگاه عرضه شده نشان می‌دهد که ما با شتاب هرچه بیشتر به سوی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام بر می‌داریم

وی با بیان این‌که ارتباط بین شرکت‌های داخلی و خارجی در حوزه نفت به نفع اقتصاد کشور است، افزود: امیداوریم دولت بتواند از فضا و گشایش ایجاد شده پس از برجام به نحو مطلوب استفاده کند که البته این مهم تاکنون انجام شده است، افزایش تولید و صادرات نفت گویای این مدعاست. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس، حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه نفت امسال را، قابل توجه دانست و افزود: این موضوع نشان دهنده اشتیاق آنها برای سرمایه گذاری‌های نفتی در ایران است.

بیست‌وسومین نمایشگاه بین‎المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از دیروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران آغاز به کار کرده است و ۱۹ اردیبهشت ماه به کار خود پایان می‎دهد.

کد خبر 282616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =