ایمن‎سازی خطوط لوله 28 تاسیسات پازنان آغاجاری

به همت کارکنان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری، خطوط لوله تزریق گاز بازگردانی پازنان با انجام اصلاحیه مهندسی برای جلوگیری از نشت احتمالی از شیرهای هیدرولیکی 28 مربوط به درب توپکران در شیرخانه شماره-2 پازنان ایمن‎سازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری، محمدرضا گودرزی، مدیر عملیات این شرکت درباره اجرای پروژه ایمن‎سازی خطوط لوله 28  تاسیسات پازنان گفت: به‌منظور جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، هدر رفت منابع انرژی،‌ انتشار گاز و همچنین برای افزایش ضریب ایمنی و کاهش خطرات عملیات برشکاری و جداسازی شیرها و نصب فلنج کور با موفقیت انجام شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت صیانت از منابع انرژی و جلوگیری از پیامدهای زیست محیطی و همچنین اجتناب از بروز هرگونه حادثه احتمالی انجام این عملیات با رعایت همه جوانب ایمنی در حداقل زمان ممکن انجام شد. 

مدیر عملیات شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری تصریح کرد: پس از پایان کارهای تعمیراتی و انجام هماهنگی‎های لازم برای تسریع در آماده‎سازی و راه‌اندازی، همه خطوط اصلی و فرعی و همچنین شیرخانه‎های چهارگانه و منطقه تفکیک با دقت و سرعت عمل بالا به‌طور کامل اکسیژن‎زدایی و پس از تایید از سوی آزمایشگاه شیمیایی وارد مدار تولید شدند.

کد خبر 286980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =