واگذاری حفاری 10 حلقه چاه آزادگان جنوبی به شرکت ملی حفاری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: با واگذاری حفاری 10 حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی، حضور ناوگان این شرکت در این موقعیت استمرار خواهد یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی در بازدید از دستگاه‎های حفاری سنگین 37 و 81 فتح در منطقه عملیاتی میدان نفتی آزادگان جنوبی از تلاش‎های متخصصان و کارکنان عملیاتی در پروژه‎ها و عملیات حفاری خشکی – 4 قدردانی کرد.

وی با اشاره به حفاری و تکمیل 40 حلقه چاه در این میدان حسب دستور مقام عالی وزارت نفت پس از کنار گذاشتن شرکت خارجی در مدت تعیین شده از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت به عنوان مجری طرح توسعه این میدان افزود: متعاقب تکمیل این چاه‎ها، افزون بر 20 حلقه چاه دیگر از طریق مناقصه به شرکت ملی حفاری ایران واگذار شد که اجرای پروژه پیشرفت مناسبی دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری همچنین به واگذاری 10 حلقه چاه جدید به ملی حفاری از طریق مناقصه جدید شرکت متن اشاره و اظهار کرد: حفاری  بیش از 70 حلقه چاه توسعه‎ای در این میدان مشترک تنها از سوی ملی حفاری بیانگر توانمندی این مجموعه در اجرای پروژه‎های کلید در دست (EPD) است.

موسوی گفت: تلاش شرکت به حضور هر چه بیشتر در اجرای پروژه‎های داخلی به ویژه میدان‌های مشترک و منطقه‎ای است و در این راستا روزآمدی دستگاه‎های حفاری و تجهیزات خدمات جانبی با هدف توسعه فعالیت‎ها و افزایش بازدهی کار در اولویت برنامه‎های شرکت تعریف شده است.

وی مشارکت هر چه بیشتر کارکنان در ارائه ایده‎ها، توجه به آموزش همکاران عملیاتی و اقماری در محیط کار، اهتمام به مسائل رفاهی، ایجاد انگیزه و آرامش خاطر برای کارکنان، حضور بیش از پیش مدیران و مسئولان در سایت‎های عملیاتی را یادآور شد.

موسوی افزود: در فرآیند تولید مجموعه‎های مختلفی نقش‎آفرینی دارند و در این زنجیره، حفاری نقش محوری ایفا می‎کند و براین اساس 70 درصد منابع انسانی شرکت در بخش‎های عملیاتی، فنی و اجرایی و 30 درصد در حوزه ستادی به‌کار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به شرایط و سختی کار حفاری، بر نوسازی و به‌روزرسانی تجهیزات، استفاده از فناوری‎های نو، کار بدون حادثه و منطبق با استانداردهای صنعت حفاری در جهان را با توجه به تنوع میدان‌های نفتی در ایران و پیچیدگی سازندهای زمین‎‌شناسی تاکید کرد.

کد خبر 287029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =