پیشرفت 67 درصدی عملیات اجرایی طرح نمک‌زدایی میدان نفتی بینک

معاون نفت گاز و پتروشیمی شرکت ایریتک گفت که عملیات اجرایی طرح نمک زدایی میدان نفتی بینک به 67 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

مهندس آقایی لنکرانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به پیشرفت فیزیکی طرح نمک‌زدایی میدان نفتی بینک گفت: کار مکانیکال این طرح به پایان رسیده و عملیات نصب دو مخزن آن انجام شده است و برنامه داریم که کار را در شهریور ماه ۸۷ تحویل دهیم.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، مراحل راه‌اندازی نیز ار تیرماه سال آینده آغاز می‌شود و هم ‌اکنون طرح، در مرحله پیشرفت ۶۷ درصدی قرار دارد.

لنکرانی همچنین به اولویت‌های کنسرسیوم ایریتک- ایراسکو به منظور اجرای پروژه‌های نفتی اشاره کرد و افزود: با توجه به این که هم اکنون یک پروژه خیلی بزرگ یعنی طرح ان.جی.ال خارگ و یک پروژه خیلی کوچک یعنی طرح نمک‌زدایی بینک را در دست اجرا داریم، برنامه‌ای برای شرکت در مناقصه‌های خیلی بزرگ را نداریم و تنها به دنبال یک رشته پروژه‌های «ام.سی» هستیم.

وی افزود: به همین منظور در «ام.سی» پالایشگاه اصفهان و «ام.سی» ان.جی.ال اندیمشک شرکت کرده‌ایم و قرار است در «ام.سی» ان.جی.ال ۳۱۰۰ نیز شرکت کنیم.

معاون نفت گاز و پتروشیمی شرکت ایریتک گفت: برای پروژه‌های «یی.پی.سی» نیز هم اکنون روی پروژه پتروشیمی تبریز متمرکز هستیم که در اجرای آن با یک شرکت کره‌ای که دانش فنی طرح را در اختیار دارد، جوینت تشکیل داده‌ایم.

کد خبر 107202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =