دهمین همایش بین‌المللی انرژی آغاز به کار کرد

دهمین همایش بین‌المللی انرژی با شعار "مدیریت منابع کارآمد، صنعت انرژی سرآمد" امروز (سه شنبه، 4 شهریور) با حضور وزیران نفت و نیرو در پژوهشگاه نیرو آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  شانا، این همایش در سه محور اصلی مدیریت منابع، انرژی و اقتصاد و فناوریهای انرژی و محیط زیست در حال برگزاری است.

همایش انرژی بزرگترین گردهمایی مدیران و متخصصان حوزه انرژی کشور محسوب می‌‌شود که با همکاری وزارتخانه‌های نیرو، نفت و شماری از شرکتها و سازمانهای زیرمجموعه این دو وزارتخانه، شهرداری تهران، صندوق توسعه ملی، گروه مپنا و شرکت الکترونیک افزارآزما برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، وزیران نفت، نیرو، صنعت، معدن و تجارت و شهردار تهران، وزیران انرژی کشورهای سنگال، فدراسیون روسیه، سوریه و قرقیزستان و شماری از مدیران سازمانهای بین‌المللی ذیربط و متخصصانی از کشورهای آلمان،، هلند، آمریکا، هنگ‌کنگ، لبنان، ترکیه و ... از جمله سخنرانان کلیدی این همایش مهم بین‌المللی در بخش انرژی معرفی شده‌اند.

همزمان با برگزاری این همایش، میزگردهای تخصصی تامین مالی برنامه های مقابله با فقر انرژی با تاکید بر نقش صندوق توسعه بین المللی اوپک، انرژیهای تجدید پذیر و محیط زیست، فناوریهای انرژی و محیط زیست و هم افزایی انجمن های علمی مرتبط با بخش انرژی و محیط زیست برگزار می شود.

همچنین نمایشگاه جانبی نیز به‌ عنوان فرصتی برای شرکتها و موسسه‌های فعال در حوزه انرژی برای ارائه آخرین دستاوردهای خود در یک فضای علمی برپا خواهد شد.

کد خبر 223488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =