معرفی طرحهای مهم شرکت متن در کنفرانس تهران

طرحهای مهم شرکت مهندسی و توسعه نفت برای جذب سرمایه گذار خارجی تا ساعاتی دیگر در کنفرانس تهران معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شانا، با معرفی مدل قرارداد جدید نفتی (IPC) از سوی مسئولان و کارشناسان امور حقوقی و قراردادی صنعت نفت، طرحهای بالادستی نفتی از جمله پروژه های مهم شرکت مهندسی وتوسعه نفت ( متن) به سرمایه گذاران معرفی شد.

براساس این گزارش، فاز دوم توسعه میدان آزادگان جنوبی، فازهای دوم و سوم توسعه میدان گازی کیش، میدانهای گلشن و فردوسی و چنگوله از جمله طرحهای شرکت مهندسی و توسعه نفت ( متن) هستند که امروز ( هشتم آذرماه) به سرمایه گذاران معرفی خواهند شد.

سالن اجلاس سران طی دیروز و امروز (هفتم و هشتم آذرماه)، شاهد برگزاری کنفرانس تهران و میزبان مدیران ارشد صنعت نفت و نمایندگان شرکتهای داخلی و خارجی فعال در حوزه های نفت و گاز بوده است.

در کنفرانس تهران، نگاه حقوقی و سیاستهای اجرایی دولت درباره مدل جدید قراردادهای نفتی، سیاستها و برنامه های وزارت نفت در زمینه قراردادهای جدید و افق و سیاستهای توسعه ای صنعت نفت ایران تشریح می شود.

احیای ظرفیتها از منظر برنامه ریزی کلان اقتصادی در چارچوب اقتصاد مقاومتی، معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی از منظر حقوقی و قراردادی، معرفی ظرفیتهای داخلی کشور، معرفی طرحهای نفتی خشکی و دریایی کشور و معرفی طرحهای اکتشافی از جمله محورهای برگزاری پنلهای تخصصی در این کنفرانس دو روزه خواهد بود.

دیروز ( شنبه) مدل جدید قراردادهای نفتی (IPC) از سوی تدوین کنندگان این قرارداد معرفی شد و در اختیار سرمایه گذاران و شرکتهای داخلی وخارجی قرار گرفت.

 

کد خبر 250988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =