تولید 67 درصد تجهیزات پارس جنوبی از سوی سازندگان داخلی

سازندگان داخلی 67 درصد تجهیزات مورد نیاز پارس جنوبی را تولید کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، رضا پدیدار، رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت  صبح امروز ( یکشنبه، هشتم آذرماه) در دومین روز کنفرانس تهران در نشست معرفی ظرفیتهای داخلی کشور مدعی شد: انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت یکی از بزرگترین انجمنهای حرفه ای در زمینه ساخت تجهیزات نفت است که بیش از 60 هزار نیروی تحصیلکرده دارد.

وی تصریح کرد: این انجمن می تواند تا 70 درصد نیاز صنعت نفت را تامین کند ضمن این که می تواند براساس استانداردهای بین المللی فعالیت کند.

پدیدار اهداف این انجمن را کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت اعلام کرد که شامل شروع همکاری، توسعه ساخت داخل و ایجاد برند بین المللی در ساخت تجهیزات می شود.

به گزارش شانا، سالن اجلاس سران طی دیروز و امروز (هفتم و هشتم آذرماه)، شاهد برگزاری کنفرانس تهران و میزبان مدیران ارشد صنعت نفت و نمایندگان شرکتهای داخلی و خارجی فعال در حوزه های نفت و گاز بوده است.

دیروز ( شنبه) مدل جدید قراردادهای نفتی (IPC) از سوی تدوین کنندگان این قرارداد معرفی شد و در اختیار سرمایه گذاران و شرکتهای داخلی وخارجی قرار گرفت، امروز نیز طرحهای نفتی به سرمایه گذاران معرفی خواهد شد.

کد خبر 251012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =