۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر: 251646
حفظ صدرنشینی در مشهد

لیگ برتربسکتبال فردا (دوشنبه)با برگزاری پنج دیدار وارد هفته یازدهم می‎شود، هفته‎ای که در آن تیمهای مدعی پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام فقط به صدرنشینی فکر می کنند.

به گزارش خبرنگارشانا ، پتروشیمی بندرامام - شیمیدرتهران یکی ازحساسترین دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتربسکتبال باشگاههای کشور را فردا درسالن شهرک بعثت بندرامام برگزارمی کنند. بدون در نظرگرفتن نتیجه دیداررفت این دو تیم که با برتری شاگردان مهران شاهین طبع به پایان رسید، دو تیم در حالی در این میدان تعیین کننده رو در روی هم قرار می گیرند ، که به لحاظ تعداد برد وامتیاز به دست آمده درشرائطی کاملا مشابه هم قرار دارند و به همین دلیل بدون هیچ فاصله جایگاهی رده های دوم و سوم جدول رده بندی را در اختیار دارند.

همین موضوع و در کل عملکرد نزدیکی که دو تیم پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران تا این هفته از مسابقات داشته اند، رویارویی آنها را در هفته یازدهم حساس و تعیین کننده  کرده است . بیشتر از این حیث که دو تیم حتی این شانس را دارند که با کسب پیروزی در این دیدار به صدر جدول رده بندی صعود کنند، البته این صعود به شرطی انجام می شود که صدرنشین فعلی لیگ برتر بازنده دیدار خود در این هفته از مسابقات شود.

نفت آبادان صدرنشین فعلی جدول رده بندی لیگ برتربسکتبال ایران است که با امتیاز مشابه ۱۸ و فقط به خاطرمعدل بهترگل نسبت به دو تیم رقیب یعنی پتروشیمی و شیمیدر این جایگاه را در اختیار گرفته است.  آبادانیها برای حفظ صدرنشینی به مشهد رفته اند و باید برنده دیدار فردا مقابل مشهدیها باشند ، در غیر این صورت یکی از دو تیم رقیب از کوچکترین تزلزل آنها برای گرفتن صدر استفاده خواهد کرد.

برنامه دیدارهای هفته یازدهم  مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای ایران  :

* پتروشیمی بندرامام - شیمیدر تهران، ورزشگاه بعثت بندرامام  ساعت 16

 * ثامن مشهد - نفت آبادان،  خانه بسکتبال مشهد  ساعت 16
 

کد خبر 251646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =