تعداد دستگاههای فعال شرکت ملی حفاری به 75 رسید

قائم مقام مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران از پیوستن دو دستگاه جدید حفاری سنگین خشکی به ناوگان عملیاتی این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا، محمدرضا تاکایدی در آستانه سی و ششمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران ضمن تبریک روز یکم دیماه سالروز تاسیس این شرکت به مجموعه سختکوشان صنعت نفت و حفاری، گفت: با پیوستن دستگاههای 94 و 95 فتح به ناوگان این شرکت، تعداد دکلهای فعال حفاری به 75 دستگاه افزایش یافت.

وی با بیان این که دستگاه حفاری 94 فتح هم اکنون در گستره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در منطقه گچساران مستقر و حفاری یک حلقه چاه اکتشافی را آغاز کرده است، افزود: دستگاه 95 فتح نیز در منطقه نفتی کریت کمپ اهواز مراحل پیش راه اندازی را طی می کند و پس از آماده شدن در روزهای آتی، در چرخه عملیات حفاری قرار خواهد گرفت.

به گزارش شرکت ملی حفاری ایران، تاکایدی با بیان این که تقویت و روزآمد سازی ناوگان حفاری شرکت در دستور کار قرار دارد و به جد دنبال می شود، گفت: با توسعه ناوگان در این شرکت، حجم کارها نیز افزایش می یابد و متعاقب آن شتاب بخشی در عملیات، بالابردن راندمان و رعایت استانداردهای لازم در همه ابعاد خاصه ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) مورد انتظار است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: در همین ارتباط در ساختار جدید عملیات حفاری شرکت تعداد مدیریتها از چهار مدیریت (یک، 2 و 3 خشکی و دریا) ، به پنج  مدیریت افزایش یافت که مدیریت جدید بر حوزه پروژه های کلید در دست (EPDS)، تمرکز و نظارت دارد.
   


کد خبر 251961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =