حمله منصوریان وشاگردانش به جایگاه هفتمی!

در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران تیم نفت در تهران میزبان تیم استقلال اهواز است.

 به گزارش خبرنگار شانا ، نفت تهران در یک دیدار معوقه ازهفته ششم لیگ برتر فوتبال فردا در تهران میزبان استقلال اهوازاست. علیرضا منصوریان و شاگردانش بعد از دو بازی خوب و کسب دوپیروزی متوالی مقابل فولاد و سایپا  حالا به دنبال این هستند که در پیروزیهایشان هت تریک کنند.

شاگردان منصوریان در دیدار فردا کار دشواری پیش رو ندارند. حریف آنها تیم استقلال اهوازاست که دربدترین شرائط مالی وامکاناتی به سرمی‌برد و حتی وضع سرمربیگری علی حنطه هم در این تیم مشخص نیست.  

استقلال اهواز با شش امتیاز و 10 باخت در آخرین رده جدول است. بنابراین بعید است که شاگردان منصوریان مقابل چنین تیمی درخانه امتیاز از دست بدهند.
نفت در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند  به رده هشتم صعود کند البته اگر نفت با بیش از 3 گل تیم استقلال اهواز را شکست بدهد می‌تواند جانشین تراکتورسازی و تیم امیر قلعه‌نویی در رده هفتم شود. بنابراین منصوریان به فکر رسیدن به رده هفتم جدول است و می‌خواهد جایگاه قلعه‌نویی را در جدول لیگ بگیرد و تیمش بالاتر از تیم قلعه‌نویی بایستد. استقلال اهواز با 28 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را دارد و بعید نیست نفت در دیدار فردا به یک برد پرگل دست پیدا کند.

نفت تهران – استقلال اهواز از ساعت 14:45 در ورزشگاه تختی

داوران : موعود بنیادی‌فر- علی اکبر عظیم پور- محمدرضا مدیر روستا- هادی حاج عباسی   ناظر داوری: حسن کامرانی فر

کد خبر 252141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =