استفاده از توانمندی داخلی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می کند

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با اشاره به نامگذاری سال 95 به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری گفت: استفاده از توانمندیهای داخلی کشور یکی از مهمترین زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش شانا، مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

متن کامل این پیام در زیر آمده است:

فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) دختر گرامی پیامبر اسلام (ص)، روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن را خدمت همه شما تبریک و تهنیت عرض می کنم.

قرار گرفتن میلاد این بانوی گرانقدر در ابتدا و انتهای سال 95 این سال را به فرصتی مغتنم برای توجه به ابعاد شخصیتی و توانمندیهای حضرت فاطمه (س) در عرصه های فردی و اجتماعی به عنوان یک الگوی مناسب برای همه زنان ایران اسلامی و همه آحاد جامعه بدل کرده است.

حضور زنان ایران در عرصه های مختلف اجتماعی، علمی، فرهنگی، سیاسی و فناوری بر هیچ کس پوشیده نیست. حضوری موثر و اندیشمندانه در تولید علم، در عرصه های فرهنگ سازی و اندیشه پردازی و در لایه های کارشناسی همه و همه نشان می دهد که زمان آن فرا رسیده است که از این توان موثر اجتماعی استفاده بیشتری برای توسعه کشور عزیزمان صورت پذیرد.

سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است. یکی از مهمترین زمینه های تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده حداکثری از توانمندیهای داخلی کشور است. این یعنی ظرفیت سازی برای استفاده از توان همه مردان و زنان این سرزمین.

خوشبختانه با نگاه روشن وزیر محترم نفت در زمینه حضور زنان در عرصه های مدیریتی، اکنون زمان "اقدام و عمل" فرا رسیده است تا با تغییر نگرش تصمیم گیران و تصمیم سازان، زمینه حضور بیشتر زنان در عرصه های مدیریتی فراهم شود. از سوی دیگر زنان توانمند کشور نیز خود باید زمینه های حضور موثرشان در عرصه های مدیریتی را فراهم کنند و منتظر واگذاری مسئولیت نمانند. در واقع افراد توانمند موظف و مکلف به ادای دین به جامعه از طریق استفاده از استعدادهای بالقوه خود هستند.

در پایان از همه همکاران تلاشگر، خلاق و توانمند صنعت پتروشیمی دعوت می کنم از طریق نظام پیشنهادها، روشهای پیشنهادی خود را برای بهبود بکارگیری توانمندی کارکنان (اعم از زن و مرد) در مدیریت کلان این صنعت بزرگ ارائه کنند تا با خردجمعی زمینه توسعه بیشتر این صنعت را فراهم آوریم.

کد خبر 257288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =