نمایشگاه نفت نخستین گام برای حضور بلند مدت در ایران است

مدیر بازاریابی بین المللی شرکت "بائوتو لیانده اویل اند مکانیکال" (Baotou Liande Oil and Mechanichal Co. Ltd) چین روز جمعه گفت که در نخستین روز نمایشگاه صنعت نفت، مشتریانی یافته است.

"ال وی شیائومنگ" (LV Xiaomeng) مدیر بازاریابی شرکت بائوتو لیانده اویل اند کمیکال، در حاشیه برگزاری نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و انرژی به خبرنگار شانا گفت: با وجود آنکه برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور یافته، ملاقات های خوبی با مشتریان داشته است.

به گفته شیائومنگ، ما خواستار برقراری همکاری و ارتباطات دراز مدت با مشتریانمان در ایران هستیم و می خواهیم در ایران، نمایندگی تاسیس کنیم و مایل به گسترش بازاریابی خود در نمایشگاه تهران هستیم.

وی افزود: محصولات این شرکت که در حوزه نفت است و از سال 2014 وارد ایران شده، زیاد شناخته شده نیست و کمیت درخواستی آن نیز محدود است، به همین علت حضور در این نمایشگاه برای این شرکت اهمیت دارد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح روز پنجشنبه (١٦ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرده است و تا روز یکشنبه (١٩ اردیبهشت) به فعالیت ادامه می دهد.

کد خبر 259913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =