سامری: تکرار نایب قهرمانی نفت کار دشواری است

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان معقتد است تکرار نایب قهرمانی این تیم در سوپرلیگ کار ساده‌ای نیست.

حماد سامری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: پیش از دیدار با نیروی زمینی فکر می‌کردیم بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت و دیدید که در عمل هم این اتفاق در جریان بازی افتاد.، نیرو بازیکنان بسیار خوبی دارد و به ویژه حضور ارسلان کاظمی، فوروارد قدرتی تیم ملی ایران در این تیم بر قدرت نیروی زمینی افزوده است.

وی افزود: خدا را شکر که بازی دیروز را بردیم و صدرنشین جدول سوپرلیگ بسکتبال ایران شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان درباره دیدار هفته نخست نفت برابر لوله آ.اس شیراز و غافلگیر شدن شاگردانش مقابل این تیم تازه وارد به سوپرلیگ توضیح داد: پس از دیدار ما با تیم شیرازی صحبت‌های متعددی شد اما شما اگر بازی هفته دوم ما را دیده باشید، متوجه روند صعودی نفت آبادان می‌شوید.

سامری ادامه داد: تیم بسکتبال لوله آ. اس شیراز هم تیم بسیار خوب و جوانی دارد. آن‌ها این هفته همه در حکیمیه با سه اختلاف زنده شدند و می‌توانسند به برد ارزشمندی دست یابند. البته ما هم مقابل آ. اس روز خوبی نداشتیم، به هرحال آغاز لیگ است و تیم‌ها نوسان‎های زیادی دارند، باید زمان بگذرد تا هر تیم، ماهیت و شخصیت واقعی خود را پیدا کند.

وی با تمجید از نماینده شیراز تاکید کرد: اگر شیرازی‌‎ها پارسال غایب لیگ برتر حساب نمی‌شدند، حالا تیمی فوق‌العاده داشتند، به واقع جوانان مستعد شیرازی می‌توانند به بازیکنان پرآوازه‎ای تبدیل شوند اما آنان چوپ غیبت تیم شهرشان را در سوپرلیگ بسکتبال خوردند.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان دباره مدعیان این فصل گفت: غیر از پتروشیمی بندرامام، تیم‌هایی مانند شهرداری اراک، شهرداری تبریز و دانشگاه آزاد هم تیم‌های بسیار خوبی محسوب می‌شوند. بازی کردن برابر این تیم‌ها بسیار سخت است. فکر می‌کنم تکرار مقام نایب قهرمانی هم برای ما کاری بسیار دشواری است.

سامری با اشاره به بازی موثر سعید داورپناه اضافه کرد: حضور سعید به عنوان کاپیتانی با تجربه به همبستگی تیم کمک زیادی می‌کند و از حضور او در نفت بسیار خوشحالم. ضمن این‌که سجاد مشایخی هم تنها یک جلسه تمرین فنی با ما داشته و رفته رفته به فرم ایده‌آل خود نزدیک می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره دیدار آینده این تیم برابر شهرداری اراک تصریح کرد: به یقین شهرداری رقیب سرسختی است. آنان تیمی بسیار خوب و مجموعه‌ای منسجم، قابل احترام و هماهنگی دارند. مطمئنم کار سختی در هفته سوم مقابل شهرداری اراک داریم.

کد خبر 272151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =