حسین‌زاده: حساب الریاضی را در غرب آسیا می‌رسیم

بازیکن پست یک تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام معتقد است این تیم شکست از الریاضی را در رقابت‌های غرب آسیا جبران می‌کند.

حامد حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شانا و درباره رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال ایران گفت: هنوز 2 هفته از سوپرلیگ گذشته و تیم‌ها به هماهنگی لازم نرسیده‌‍‌اند. برای نمونه تیم پرمهره و خوبی مانند آبادان در هفته نخست مقابل لوله آ.اس شیراز به مشکل خورد. به هرحال از اینکه پتروشیمی بندرامام در هفته‌های اول و دوم سوپرلیگ موفق بوده است، خوشحالم.

وی درباره مدعیان قهرمانی سوپرلیگ بسکتبال ایران توضیح داد: به نظر من امسال همه تیم‌ها خوبند. بازیکنان خوب، تراکم مناسبی در 10 تیم سوپرلیگ دارند. به نظر من این فصل تیم‌هایی مانند شهرداری اراک و شهرداری گرگان با حمایت تماشاگراناشان و با بازیکنان خارجی خوبی که به خدمت گرفته‌اند، مدعی‌اند. نفت آبادان که تیم قدرتمندی دارد  و حتی شیمیدر هم با برطرف شدن مشکلات درونی‌اش از بحران خارج می‌شود.

گارد رأس تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام درباره کسب مقام سوم این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: درست است که نتوانستیم به فینال برسیم اما معتقدم کسب مقام سوم در سال نخست برای ما مقام بدی هم نیست. امسال همه تیم‌ها بازیکنان خوب خارجی به خدمت گرفته بودند و سطح بازی‌ها در چین بسیار بالا بود.

حسین‌زاده در پاسخ به این پرسش که چرا پتروشیمی بندرامام باید برابر الریاضی با فادی الخطیب پا به سن گذاشته ببازد؟ تاکید کرد: همان فادی که شما او را مسن خطاب می‌کنید در تیم منتخب جام باشگاه‌ها قرار گرفت. در آن بازی درک اسپنسر (بازیکن آمریکایی الریاضی لبنان که سابقه بازی در پتروشیمی بندراما هم ما را خیلی آزار داد. در مجموع قبول دارم که بازی خوبی مقابل الریاضی انجام ندادیم اما آن‌ها در فینال با اختلاف زیادی به کاشگر چین باختند. این در حالی بود که ما در دیدار با تیم چینی تا دقایق آخر برنده مسابقه بودیم و روی چند اشتباه بازی را از دست دادیم. از این شکست همه ناراحت شدیم اما حساب الریاضی را در غرب آسیا می‌رسیم.

بازیکن پست یک پتروشیمی بندرامام ادامه داد: البته نباید از این غافل شد که بسیاری از بازیکنان پتروشیمی در اردوی تیم ملی بودند و تمرین و هماهنگی زیادی با هم نداشتند. بازیکنان خارجی پترو هم که دیر به جمع ما اضافه شدند. پس تیم ما از نظر زمان برای هماهنگی وضع خوبی نداشت. از سوی دیگر بازی‌های ما در زمان مناسبی برگزار نمی‌شد و اغلب ساعت 11 صبح بازی می‌کردیم و دیدارهای کاشگر چین و الریاضی لبنان به دلیل خرید امتیاز پخش مستقیم، ساعت 6 تا 8 عصر برگزار می‌شد به هرحال و با وجود همه این‌ها روی سکو سوم ارزشمند آسیا ایستادیم.

حسین‌زاده درباره غیبت بازیکنان پتروشیمی در تیم منتخب جام باشگاه‌های آسیا گفت: به نظرم آن‌ها (فیبا آسیا) همیشه با ایران مشکل دارند. جرالد رابینسون و جیمز وایت اغلب از بهترین بازیکنان هر روز جام باشگاه‌ها بودند و جای آن‌ها در تیم منتخب باشگاه‌های آسیا خالی ماند. این اجحاف در حق بازیکنان ما به حساب می‌آید.

وی درباره دیدار این هفته تیمش برابر نیروی زمینی گفت: نیروی زمینی امسال تیم متفاوتی با پارسال دارد. حضور ارسلان کاظمی، وحید دلیرزهان و چند بازیکن جوان و خوب دیگر از نیروی زمینی، تیمی بسیار خوب و خطرناک ساخته است. البته همه تیم‌ها مقابل پتروشیمی بندرامام، با همه وجود می‌جنگند. امیدوارم این هفته هم در تهران موفق باشیم.

کد خبر 272261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =