پالایشگاه هاشمی‌نژاد فرآورده‌های خود را در روسیه به نمایش می‌گذارد

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با هدف معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی در بازارهای جهانی در نمایشگاه کازان روسیه شرکت کرده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، مسیر توسعه همکاری‌ها بین ایران و روسیه فراهم است و در آینده با برقراری پرواز مستقیم بین مشهد- کازان به توسعه مبادلات بازرگانی بین جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه کمک شایانی می‌شود.

کارشناسان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با هدف معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی در بازارهای جهانی در نمایشگاه کازان روسیه شرکت کرده‌اند.

به گفته علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، عزم استان برای توسعه مناسبات و مبادلات تجاری و اقتصادی با روسیه جدی است.

شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با توجه به اهداف راهبردی خود در این نمایشگاه اختصاصی به ارائه محصول کود گوگرد بنتونیتی پرداخت و با توجه به گشایش بازارهای جدید این محصول در سطح جهانی و ارزش افزوده بالای آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تولیدکنندگان در سطح منطقه حضور یافت.

کارشناسان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در این نمایشگاه با مدیران دولتی و بازرگانان تاتارستان در زمینه معرفی محصول کود گوگرد بنتونیتی تبادل نظر کردند و همچنین با بازرگانان داخلی بحث و تبادل نظر شد، این در حالی است که در نمایشگاه یاد شده در فضایی به مساحت هزار و 300 متر مربع، شرکت‌های ایرانی به معرفی محصولات خود پرداختند.

کد خبر 280575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =