فراخوان هجدهمین کنگره ملی خوردگی اعلام شد

انجمن خوردگی ایران هجدهمین کنگره ملی خوردگی را در بهمن‌‌ماه با حضور متخصصان دانش خوردگی برگزار می‌کند.

به گزارش شانا،  هجدهمین کنگره ملی خوردگی  به منظور افزایش توان و دانش پژوهشگران و صنعتگران کشور و ایجاد محیطی مناسب برای برقراری ارتباطات علمی و تبادل افکار، از سوم تا پنجم بهمن‌‌ماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

انجمن خوردگی ایران هر سال با همکاری دانشگاه‌ها، مؤسسات، مراکز تحقیقاتی کشور و صنایع مرتبط، کنگره‌های ملی و جهانی خوردگی را برگزار می‌کند که در آن مباحث، مشکلات و معضلات کشور در مورد خوردگی، با ارائه مقالات، سخنرانی‌ها، کارگاه‌های آموزشی، میزگردهای علمی، نمایشگاه تخصصی و... به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

 در این فراخوان محورهای زیر شامل خوردگی در دمای بالا، فناوری نانو و مواد پیشرفته، خوردگی میکروبی و بیو‌مواد، خوردگی در سامانه آب و فاضلاب، خوردگی در صنایع و تاسیسات دریایی ، خوردگی در صنایع نظامی و تجهیزات، خوردگی در زیرساخت‌های حمـل و نقـل، روش‌های جلوگیری از خوردگی، ارزیابی هزینه‌های مستقیم و غیر‌مستقیم خوردگی، خوردگی در صنایع نیروگاهـی و تأسیسات هستـه‌ای، مدیریت خوردگـی در صنایع نفت و گـاز و پتروشیمـی، روش‌های نوین پایش و کنترل خوردگی در واحدهای عملیاتی برای هجدهمین کنگره ملی خوردگی عنوان شده است.

انتخاب مواد و کنترل خوردگی در تأسیسات بالا دستی تولید نفت و گاز ،مدیریت خوردگی در صنایع نفت و گاز ، انتخاب و کاربرد مواد بازدارنده در صنایع استخراج، تولید و انتقال نفت و گاز و ارزیابی سیستم‌های حفاظت کاتدی نیز محورهای کارگاه‌های آموزشی است.

 در این فراخوان آمده است: از تمامی فعالان این حوزه دعوت می‌شود با حضور و توصیه‌های سازنده خود که دغدغه پدیده مخرب خوردگی را دارند در این راه ما را یاری کنند.

مقالات برتر کنگره در مجله علمی پژوهشی علوم و مهندسی خوردگی چاپ خواهد شد.





کد خبر 280709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =