انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران به سفیر چین در تهران نامه نوشت

انجمن صنفی کارگری دریانوردان تجاری ایران با ارسال نامه‌ای به سفیر جمهوری خلق چین در ایران خواستار شتاب بخشیدن به عملیات امداد و نجات خدمه نفتکش سانچی در آب‌های چین شد.

به گزارش شانا، متن کامل نامه کاپیتان آرمان جهان بیگلری، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری دریانوردان تجاری ایران به پانگ سن، سفیر جمهوری خلق چین در تهران به شرح زیر است:
 
«عالیجناب 
 
همانگونه که قطعا مستحضرید در پی تصادف بین نفتکش سانچی و شناور کریستال در نزدیکی ساحل چین 32 نفر (30 نفر از اتباع ایرانی و 2 نفر بنگلادشی) مفقود شده اند.
 
افراد زیادی از جمله خانواده دریانوردان، دوستانشان و اعضا این انجمن با نگرانی و صبورانه منتظر به سلامت برگشتن یا شنیدن خبری در ارتباط با آنان، هستد.
 
از شما تقاضا مینماییم شرایط دشوار کنونی برای تمامی افراد وابسته و درگیر این سانحه درک نمایید. خانواده دریانوردان از ما میپرسند چرا پس از گذشت حدود 4 روز از زمان سانحه تیم نجات حاضر در صحنه نتوانسته به کشتی دسترسی پیدا نماید و در اطفا حریق ناتوان بوده است.
 
با کمال احترام از شما میخواهیم به دلیل اینکه طبق اطلاعات رسیده به این انجمن تیم نجات حاضر در صحنه آنچنان که باید تا بدین جای کار نقش خود را ایفا ننموده است، به فوریت در این موضوع از طریق مقامات رسمی مربوطه مداخله فرمایید تا از نتایج فاجعه آمیز جلوگیری شود.
 
از همکاری شما در این زمینه بسیار سپاسگزارم. 
با احترامات صمیمانه»
 
 
کد خبر 280753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =