گازرسانی در نقاط مرزی به توسعه امنیت کمک شایانی می‌کند

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه‌های عمرانی در زمینه گازرسانی به نقاط محروم کردستان به ثمر نشسته و نمایندگان مجلس باید برای تخصیص اعتبارهای لازم برای اجرایی شدن دیگر طرح‌های گازرسانی تلاش کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، آیین افتتاح طرح گازرسانی به سه روستای شهرستان مرزی بانه با حضور بیگلری، نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، محمد فلاحی فرماندار بانه و احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان برگزار شد.

در این آیین، بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که گازرسانی در نقاط مرزی به توسعه امنیت کمک شایانی می‌کند، گفت: در دهه پر خیر و برکت فجر تعداد زیادی طرح در زمینه‌های کشاورزی، آب و فاضلاب روستایی، گازرسانی، عمران روستایی، راه و... در شهرستان بانه و روستاهای این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان این‌که سه روستای بلکه، کنده سور و بانوان از نعمت گاز بهره‌مند شدند، ادامه داد: بیشتر روستاهای شهرستان بانه از نعمت گاز برخوردارند و این نشانه تلاش مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان در خدمت‌رسانی به مناطق دورافتاده و مرزی است.

وی افزود: از نزدیک شاهد به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی در زمینه گازرسانی به روستاهای محروم و دور افتاده بودم و از تلاش و زحمت آنان در پایان این پروژه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با تلاش و کوشش شرکت گاز استان کردستان امیدوارم در آینده نزدیک شاهد تحقق گازرسانی به 18 روستای بالای 20 خانوار باقیمانده شهرستان بانه باشیم.

کد خبر 281468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =