شرکت گاز کردستان و دانشگاه آزاد سنندج تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت گاز استان کردستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با هدف توسعه ارتباط بخش علمی و صنعتی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، در آیین امضای این تفاهم‌نامه، با بیان اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه سبب افزایش تولیدات با کیفیت و ارائه خدمات می‌شود، گفت: گاز یکی از صنایع پرریسک است که با استانداردهای زیادی سروکار دارد و در صورتی که کارشناسان با این استانداردها آشنا نباشند در اجرای پروژه‌های گازرسانی و حفظ و نگهداری تاسیسات با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای پروژه‌های گازرسانی توانمندی خاص و ظرفیت بسیار مناسبی وجود دارد، اظهار کرد: این توانمندی می‌تواند به عنوان منبع مناسبی برای مطالعه، تحقیق و تفحص در اختیار استادان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان ارتباط صنعت و دانشگاه را زمینه‌ساز تحولات مهمی برای افزایش تولیدات با کیفیت عنوان کرد و افزود: آموزش کارکنان نیز از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است که سبب می‌شود برای روش‌های ابداعی انجام کار، استانداردهای لازم در نظر گرفته شود، همچنین در کالیبراسیون وسایل انداره‌گیری نیز می‌توان از ظرفیت آزمایشگاه‌های پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی بهره برد.

کد خبر 287959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =