کارگاه آموزشی نصب و راه‌اندازی سکوهای فاز 11 پارس جنوبی برگزار شد

کارگاه آموزشی فنی شرکت توتال با موضوع «نصب و راه‌اندازی سکوهای دریایی قبل از راندن CRA» امروز (چهارشنبه، 29 فروردین) با حضور مسئولان و سرپرستان طرح‌های در حال توسعه پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز پارس، در این کارگاه آموزشی که از سوی نمایندگان شرکت توتال و با حضور مسئولان، سرپرستان، نمایندگان طرح‌های در دست توسعه پارس جنوبی، مدیریت مهندسی نفت و گاز و مدیریت تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس برگزار شد، پس از بررسی نکات کلیدی مدیریت SIMOPS (عملیات همزمان) و سرفصل‌های مربوط به آن از جمله ساختار سازمانی مناسب، مسئولیت‌های شفاف، ارزیابی ریسک کافی، دستورعمل‌های مناسب و کافی، ارتباطات کافی، سامانه اضافه ایمنی (دکل یا سکو)، به سوالات مطرح در این زمینه پاسخ داده شد.

در قرارداد توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی که تیرماه سال 96 میان شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیوم توتال، سی‌ان‌پی‌سی‌آی و پتروپارس امضا شد، موضوع انتقال دانش و فناوری‌های جدید به منظور ارتقای توانمندی و ظرفیت شرکت‌های داخلی طرف قرارداد توسعه این طرح مورد تاکید قرار گرفته است.

به همین منظور نمایندگان شرکت توتال با برگزاری جلسه‌های مستمر و کارگاه‌های آموزشی، تجربه‌ها و اندوخته‌های حاصل از مطالعات خود را در اختیار سرپرستان و نمایندگان شرکت‌های ایرانی طرف قرارداد در طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی قرار می‌دهند.

کد خبر 282239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =