شرکت گاز آذربایجان‌شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در راستای ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک آموزشی، پژوهشی، HSE و پدافند غیرعامل، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، سیدرضا رهنمای توحیدی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در جلسه امضای این تفاهم‌نامه با بیان اهمیت ارتباط بین صنعت و دانشگاه در راستای رفع نیازهای صنعت گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد اقتصادی کشور دارد و هر صنعتی که به‌دنبال شکوفایی اقتصادی است باید ارتباط نزدیکی با دانشگاه داشته باشد. 

 وی با اشاره به شکاف‌های موجود میان دانشگاه و صنعت اظهار کرد: اکنون رابطه منسجم و هدفمندی بین ظرفیت‌های دانشگاه و نیاز بخش صنعت وجود ندارد، یعنی یا صنعت احساس نیاز نمی‌کند، یا دانشگاه انگیزه‌ای برای ارتباط با صنعت ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به اهمیت سلامت منابع انسانی اشاره کرد و افزود: منابع انسانی یک منبع راهبردی هستند که مزیت رقابتی  هر صنعت محسوب می‌شوند، بنابراین شرکت گاز استان آذربایجان شرقی آماده است افزون بر این تفاهم‌نامه، در زمینه‌های سلامت روحی و روانی، جسمی و بهداشتی منابع انسانی نیز با دانشگاه همکاری داشته باشد.

کد خبر 285385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =