برپایی ایستگاه‌های مشاوره ایمنی و مصرف بهینه گاز در سراسر آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: هم‌زمان با آغاز فصل سرد، ایستگاه‌های مشاوره ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در سراسر نقاط استان آذربایجان شرقی در حال برپایی است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدرضا رهنمای توحیدی گفت: ایستگاه‌های مشاوره ایمنی، هر سال با هدف ارتباط چهره به چهره با مشترکان گاز طبیعی و انتقال مفاهیم ایمنی و مصرف بهینه، هم‌زمان با آغاز فصل سرد سال و به‌کارگیری وسایل گازسوز، در مناطق پرتردد شهر تبریز و سایر شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی برپا می‌شود.

وی با اشاره به افزایش حوادث ناگوار ناشی از مصرف نادرست گاز طبیعی، ادامه داد: حوادث ناشی از مصرف نادرست گاز طبیعی به دلیل سهل‌انگاری مشترکان در رعایت نکات ایمنی به وقوع پیوسته و متاسفانه با وجود تاکید مستمر این نکات از سوی شرکت گاز استان، همچنان شاهد بروز حوادث هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی درباره اهمیت ایستگاه‌های مشاوره در نهادینه‌سازی فرهنگ به‌کارگیری صحیح گاز طبیعی، تصریح کرد: حضور مردم در این ایستگاه‌ها و دریافت مشاوره از کارشناسان و به‌کارگیری نکات ایمنی، ضامن سلامتی و حفظ جان مشترکان گاز طبیعی خواهد بود. این ایستگاه‌ها به‌مدت یک هفته در استان دایر بوده و مردم استان آذربایجان شرقی افزون بر بهره‌مندی از مشاوره‌های ارائه‌شده در این ایستگاه‌ها، می‌توانند از طریق راهکارهای معرفی‌شده در محل ایستگاه، با ارائه نظرها و پیشنهادهای سازنده خود همیار این شرکت در خدمت‌رسانی بهینه به مردم باشند.

کد خبر 294791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =