پایش و بررسی عملیات ۶۰ جایگاه عرضه سوخت در سیستان و بلوچستان

ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در منطقه زاهدان با اجرای طرح پایش سوخت، عملیات ۶۰ جایگاه عرضه سوخت استان سیستان و بلوچستان را بررسی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ زاهدان، کوروش بالادست، مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: طرح بررسی و پایش سوخت با حضور ۱۸۰ نفر از کارشناسان مناطق سی‌وهفت‌گانه از ۱۹ آبان ماه در منطقه زاهدان آغاز شده و عملکرد منطقه در زمینه تامین و توزیع سوخت، وضعیت مصرف‌کنندگان عمده و جزء، تخصیص سهمیه بخش‌های مختلف مصرف، ادوات کشاورزی و صنعتی، حمل‌ونقل و تولید در حال بررسی است.

وی هدف از اجرای این طرح را مدیریت توزیع سوخت در کشور، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، بررسی و بازنگری سهمیه مصرف‌کنندگان عمده و جزء و کنترل مجاری عرضه سوخت عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ زاهدان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مدت اجرای این طرح گفت: پس از برگزاری همایش و جلسات مقدماتی، اجرای طرح از روز یکشنبه (بیستم آبان ماه) با حضور کارشناسان در ۶۰ جایگاه زاهدان و نواحی تابعه آغاز شده است.

بالادست کنترل مصرف‌کنندگان عمده و جزء و بررسی توزیع سوخت در بخش‌های مختلف مصرف را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این طرح برشمرد و اظهار کرد: در مدت حضور گروه کارشناسی در منطقه، این موارد بررسی و کنترل خواهد شد.

به گزارش شانا، در استان سیستان‌وبلوچستان، اقدام‌های پیشگیرانه‌ای در زمینه جلوگیری از توزیع خارج از شبکه در حال برنامه‌ریزی و اجراست که از جمله این اقدام‌ها، اجرای طرح پایش مصرف سوخت در مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان عمده است که با دعوت از کارشناسان مناطق سراسر کشور در منطقه زاهدان اجرا می‌شود.

کد خبر 285731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =