۴ هزار بازدید میدانی از مبادی عرضه سوخت منطقه میاندوآب

طی هشت ماه نخست امسال، چهار هزار بازدید از مصرف‌کنندگان عمده و مجاری عرضه سوخت منطقه میاندوآب انجام شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، داوود فعال‌پور،  مدیر این منطقه افزود: کنترل و نظارت مستمر بر عرضه مطلوب سوخت در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و بر این اساس در مدت هشت ماه (از ابتدای فروردین تا پایان آبان ماه امسال) با تلاش شبانه‌روزی کارکنان واحد مهندسی فرآورده‌ها، ۷۰ جایگاه عرضه سوخت و ۵۲۳ مصرف‌کننده عمده پایش و بازرسی شدند.

وی افزود: این بازدیدها به منظور صیانت از منابع ملی و ضرورت حفظ استانداردهای صنعتی و همچنین جلوگیری از هرگونه آلودگی سوخت با هدف سوخت‌رسانی مطلوب انجام شده است.

فعال‌پور جلوگیری از عرضه غیرمجاز و خارج از شبکه و پایش سهمیه تخصیصی به مصرف‌کنندگان عمده را از دیگر دلایل این بازدیدها برشمرد و گفت: با بررسی و پایش سهمیه سوخت مصرف‌کنندگان عمده در سطح منطقه، بیش از 2 میلیون لیتر نفت‌گاز و بیش از ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌کوره و ۱۲ هزار کیلوگرم گاز مایع در واحدهای تولیدی و صنعتی صرفه‌جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با تاکید بر کنترل مستمر کیفیت و کمیت سوخت تحویلی به مجاری عرضه گفت: نظارت مستمر بر مجاری عرضه و مصرف‌کنندگان عمده، نقش تعیین‌کننده‎ای در تحقق سوخت‌رسانی مطلوب و جلب رضایتمندی مردم دارد.

وی تصریح کرد: واحد مهندسی فرآورده‌های این شرکت با در اختیار داشتن کادر مجرب و تجهیزات به‌روز، ضمن بازدید از مخازن و آزمایش کیفیت فرآورده در این مبادی، خدمات پشتیبانی مطلوبی را به مصرف‌کنندگان هدف ارائه می‎کند.

کد خبر 285964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =