صرفه‌جویی ۲۵ درصدی بنزین در جایگاه‌های سوخت منطقه میاندوآب

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از صرفه‌جویی ۲۵ درصدی بنزین در منطقه میاندوآب نسبت به مدت مشابه پارسال خبرداد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، سید جواد فیض حسینی گفت: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و همچنین شیوع و گسترش ویروس کرونا و به تبع آن کاهش تردد در محورهای مواصلاتی جنوب استان آذربایجان غربی ۲۵ درصد در مصرف بنزین موتور صرفه‌جویی شده است.

فیض حسینی با اشاره به بازدیدهای کمّی و کیفی انجام‌شده به‌منظور ارتقای سطح خدمات کیفی و کمّی مجاری عرضه از ۹۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی، در چهار ماهه نخست امسال اظهار کرد: گروه‌های معین و بازرسان اعزامی منطقه میاندوآب به‌منظور توزیع مطلوب‌تر انواع فرآورده‌های نفتی با همکاری واحد اچ‌اس‌یی به‌صورت مستمر بر عملکرد جایگاه‌داران با رعایت همه دستورعمل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

شایان ذکر است منطقه میاندوآب با قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال غرب کشور با ۹۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی (بنزین، نفت‌گاز، سی‌ان‌جی) مسئولیت تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی بنزین موتور، نفت‌گاز و نفت سفید  به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را به‌عهده دارد.

کد خبر 304931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =