افتتاح پنجاه‌ودومین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی منطقه میاندوآب

پنجاه‌ودومین جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) منطقه میاندوآب در شهرستان پیرانشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، به‌منظور تسهیل استفاده از سوخت پاک سی‌ان‌جی به جای بنزین و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، کاهش مدت زمان سوختگیری خودروهای دوگانه‌سوز، بهبودکیفیت هوا، کاهش هزینه‌های سوخت صاحبان خودروها، چهارمین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی شهرستان پیرانشهر و پنجاه‌ودومین جایگاه عرضه سی‌ان‌جی منطقه میاندوآب در آیینی با حضور استاندار آذربایجان غربی و هیئت همراه، فرماندار شهرستان پیرانشهر، معاون منطقه میاندوآب، رئیس ناحیه و رئیس حراست و جمعی از مقام‌های محلی، انتظامی افتتاح شد.

ابوبکر موذن‌نژاد، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه پیرانشهر در این آیین گفت: این جایگاه در زمینی به مساحت ۵۴۰۰ مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد تومان ازسوی بخش خصوصی احداث شده است.

وی تصریح کرد: جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی دادفر – ایرانی دارای سه سکوی سوختگیری و سه دیسپنسر و شش نازل است و بر مبنای تازه‌ترین استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با امکانات رفاهی و جانبی ساخته شده و به سیستم دوربین مدار بسته، پرداخت الکترونیکی، سرویس‌های بهداشتی و محل انتظار سرنشین و ... مجهز است.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه پیرانشهر با قدردانی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در احداث و راه‌اندازی این جایگاه عرضه سی‌ان‌جی اظهار کرد: با راه‌اندازی این جایگاه زمینه اشتغال‌زایی برای هشت نفر فراهم شده است.

منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۹۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی وظیفه سوخت‌رسانی به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را به‌عهده دارد.

کد خبر 313936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =