افزایش ۹ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از افزایش ۹ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در این منطقه در هشت ماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، سیدجواد فیض‌حسینی با تأکید بر اینکه سی‌ان‌جی سوخت مناسب و پاکی است که در بهبود هوا و سالم‌سازی محیط‌ زیست نقش تأثیرگذاری دارد، گفت: در این هشت ماه و بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و نیز به‌دلیل تصمیم‌های شورای اقتصاد مبنی بر دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی و استقبال عمومی از این طرح، مقدار مصرف سی‌ان‌جی در ۵۴ جایگاه این منطقه، ۹ درصد افزایش مصرف را نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های لازم از طرف کارشناسان واحد سی‌ان‌جی، همه جایگاه‌های عرضه این فرآورده فعال هستند و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب درباره استقبال عمومی شهروندان و مالکان خودروهای عمومی (وانت و تاکسی) از این سوخت پاک تأکید کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای دسترسی آسان شهروندان به این سوخت، فرهنگ‌سازی در زمینه بهینه‌سازی مصرف فرآورده‌های نفتی، توسعه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی و به تبع آن کاهش در هزینه‌های خانوارها از دلایل اصلی استفاده صاحبان خودروهای سی‌ان‌جی از این سوخت پاک بوده است.

فیض‌حسینی از احداث هفت جایگاه سی‌ان‌جی میانگین با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۱ درصدی و با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان‌های میاندوآب، مهاباد، نقده، پیرانشهر و بوکان با ایجاد زیرساخت‌های لازم خبر داد و گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این جایگاه‌ها، تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در این منطقه به ۶۱ جایگاه و میانگین زمان سوخت‌گیری به حداقل می‌رسد.

وی تأکید کرد: تعداد ۲۷ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی (تک‌منظوره) و ۲۷ جایگاه دو منظوره در سطح منطقه به‌صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات در زمینه توزیع این سوخت پاک مشغول هستند.

کد خبر 310515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =