۱۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب احداث می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از احداث ۱۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهرستان‌های جنوب استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، داود فعال‌پور در این باره گفت: ۱۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهرستان‌های میاندوآب، بوکان، مهاباد، نقده و پیرانشهر با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی تعداد پنج باب از جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در حال احداث بالای ۹۰ درصد است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در سطح منطقه میاندوآب به ۵۸ باب خواهد ‌رسید.

فعال‌پور تاکید کرد: باتوجه به استقبال شهروندان درباره استفاده از سوخت پاک و همچنین صرفه‌جویی در مصرف بنزین، روزانه به‌طور میانگین حدود ۴۵۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی در منطقه میاندوآب مصرف می‌شود و با بهره برداری از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در حال ساخت ۱۰۰ هزار مترمکعب بر ساعت به میزان توزیع روزانه گاز طبیعی در این منطقه افزوده خواهد شد.

وی در پایان با اعلام اینکه ۴۸ جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب فعالیت دارند، گفت: این تعداد شامل ۲۱ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی تک‌منظوره و ۲۷ جایگاه دومنظوره است که به صورت شبانه‌روزی در زمینه توزیع سوخت پاک سی‌ان‌جی فعالیت دارند.

کد خبر 289129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =