کالای ایرانی یاریگر پروژه‌های صنعت گاز است

معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز گفت: پروژه‌های احداث خط انتقال گاز، نیازمند محصولات خارجی نیستند و اکنون کالای باکیفیت ایرانی، به یاری پروژه‌های مهم صنعت گاز کشور آمده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، بهرام صلواتی درباره اجرای پروژه‌های مهم صنعت گاز و تاثیر استفاده از کالای ایرانی در پیشبرد طرح‌ها گفت: پروژه دره‌عباس - ماهشهر از پروژه‌های اولویت‌دار طرح‌های خطوط انتقال گاز شرکت مهندسی و توسعه گاز است که با هدف تقویت صنایع ماهشهر، پتروشیمی و نیروگاه منطقه تعریف شده و به همراه پروژه گازرسانی به بخش بیرم از توابع شهرستان لارستان در جنوب استان فارس تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: خطوط لوله جویم- بنارویه در استان فارس و کوهدشت - خرم‌آباد در لرستان از پروژه‌هایی‌ هستند که پس از طی مراحل پیمان‌سپاری در سال آینده وارد فاز اجرا و بهره‌برداری می‌شوند.

معاون مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز تصریح کرد: اگرچه نوسانات نرخ ارز در مقاطعی بر روند پیشرفت پروژه‌ها تاثیر گذاشت، اما تولیدات باکیفیت سازندگان ایرانی به یاری پروژه‌ها آمد و مشکلات طرح‌ها برای تامین کالای مورد نیاز رفع شد.

کد خبر 286157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =