منطقه عملیاتی پارسیان پایش شد

منطقه عملیاتی پارسیان با هدف تولید پایدار سوخت زمستانی از سوی مدیرعامل و جمعی از مدیران و رؤسای ادارات ستادی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این منطقه، بررسی و پایش شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، حمید ایزدی، مدیرعامل این شرکت در بازدید از نواحی عملیاتی منطقه پارسیان، وضع تولید و تامین پایدار سوخت زمستانی را بررسی کرد.

در روز نخست این بازدید، شرایط تولید و انتقال گاز در مرکز تفکیک خیرگو و میدان گازی شانول مشاهده و مسائل مربوط به تولید و شرایط شغلی و معیشتی کارکنان این ناحیه ارزیابی شد.

در روز دوم این بازدید، شرایط تولید و انتقال گاز از مرکز جمع‎آوری و انتقال گاز شماره 1 و 2، دکل‎های مخابراتی، انبار کالا، خطوط لوله، کارگاه مرکزی تعمیرات، اچ‎اس‎یی، کمپ اداری رفاهی تابناک و کمپ اداری رفاهی لامرد، بررسی شد.

کارکنان ناحیه عملیاتی تابناک در نشستی مسائل و چالش‌های عملیاتی و پرسنلی خود را مطرح و برای رفع آنها راهکارهایی ارائه کردند.

ایزدی، در این بازدید بر رعایت سلسله مراتب اداری، تمرکز بر حرفه‎ای‎گرایی در کار، حفظ یکپارچگی سازمانی، اخلاق‌مداری، مصرف بهینه با حفظ کیفیت خدمات ارائه شده به کارکنان و... با هدف انجام تعمیرات اساسی تجهیزات در شرایط ایمن و زودتر از موعد مقرر تاکید کرد.

منطقه عملیاتی پارسیان یکی از بزرگ‎ترین مناطق پنجگانه عملیاتی تابع شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که بخش عظیمی از سوخت گازی کشور را تأمین می‎کند.

کد خبر 286470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =