۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
  • کد خبر: 286473
واحد هیدروژن مجتمع پتروشیمی ایلام نصب شد

معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام گفت: واحد هیدروژن این مجتمع ظرف چهار ماه و از سوی کارشناسان مجتمع، مهندسی، طراحی و نصب شد.

به گزارش شانا به نقل از پتروشیمی ایلام، یوسف شریفی با بیان این‌که واحد هیدروژن این مجتمع در بالاترین سرعت و سطح کیفیت بدون حضور لایسنسور و مهندس مشاور نصب و اجرایی شده است، افزود: با تلاش کارکنان این شرکت، صرفه‌جویی مالی و اقتصادی قابل توجهی رقم خورد.

وی با اشاره به این‌که واحد هیدروژن برای تولید و تأمین هیدروژن واحد SRU خریداری شد، ادامه داد: عملیات اجرایی و نصب قطعات و تجهیزات از اوایل شهریور آغاز و پایان آذرماه تکمیل شد.

شریفی با بیان این‌که عملیات نصب پکیج هیدروژن در شرایطی در مدت چهار ماه پایان یافت که لایسنسور هیچ‌گونه همکاری با مجتمع پتروشیمی ایلام نداشت و مستندات نیز برای عملیات اجرایی در دسترس نبود، گفت: همه اقدام‌های مهندسی، نصب، طراحی و اجرای خطوط و لوله‌گذاری بدون حضور لایسنسور و مهندس مشاور توسط کارشناسان مجتمع انجام شد.

وی تصریح کرد: کمپرسورهای ۴۵۱B  و ۴۵۲B نیز پس از ترخیص از گمرک به سایت انتقال یافتند و به علت نبود وندور با تلاش کارشناسان مجتمع، دستگاه نظارت و به همراه پیمانکار بازرسی شدند و در برنامه نصب قرار گرفتند.

شریفی افزود: کمپرسور ۴۵۱B  به‌سرعت و پس از بازرسی روز گذشته (سوم دی‌ماه) در محل خود در واحد هیدروژن نصب شد و نصب کمپرسور ۴۵۲B و  ۹۴۱B  نیز در برنامه کاری این مجتمع قرار دارد و به‌زودی نصب خواهد شد.

کد خبر 286473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =