افتتاح طرح گازرسانی به بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان

پروژه گازرسانی به بیمارستان تامین اجتماعی شهر زاهدان با هدف توسعه رفاه عمومی بین مردم سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید مومنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز در آیین بهره‌برداری از طرح گازرسانی به بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان گفت: ارائه آموزش‌های بهره‌برداری ایمن و مصرف بهینه گاز به مشترکان عمده، نقش بسیار مهمی در استفاده ایمن گاز طبیعی دارد.

وی افزود: مقرر شده است مسئولان فنی این بیمارستان با حضور در دوره‌های آموزشی واحد بهداشت، ایمنی ومحیط زیست (HSE) شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، از الزام‌ها و استانداردهای ایمنی و فنی مرتبط آگاه شوند.

رضا پنجابی، سرپرست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان نیز درباره گازرسانی به این مرکز درمانی اظهار کرد: شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند مصرف‌کنندگان عمده گاز طبیعی زاهدان هر چه بیشتر و بهتر از گاز بهره‌مند شوند و پروژه گازرسانی به بیمارستان تامین اجتماعی نیز براساس همین هدف اجرا شده است.

وی با بیان این‌که بیمارستان تامین اجتماعی شهر زاهدان بالغ بر 400 مترمکعب در ساعت مصرف گاز دارد، تصریح کرد: پیش از این تامین سوخت مایع مورد نیاز، یکی از مشکلات مهم بیمارستان بود که با پیگیری‌های شرکت گاز استان، زمینه بهره‌مندی این بیمارستان از نعمت گاز طبیعی فراهم و خط اختصاصی و ایستگاه‌های تقلیل فشار آن طراحی و نصب شد.

کد خبر 286719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =