۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
  • کد خبر: 287467
امروز دولت در خط مقدم مبارزه است

رئیس جمهوری گفت: وزارتخانه‌های خارجه، اقتصاد، جهاد کشاورزی، صمت و نفت و بانک مرکزی و همه دولت در خط مقدم مبارزه‌اند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه) در جلسه هیئت دولت گفت: این بزرگ‌ترین حقیقت بود که در انقلاب مردم تصمیم گرفتند کشور را خودشان اداره کنند، پای صندوق آرا بیایند و رأی بدهند. مردم همچنین درباره هویت‌شان تصمیم گرفتند. هویت ملی ما همیشه با فرهنگ اسلامی گره خورده است. هویت ملی مردم ایران در طول ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون با هویت ‌دینی و ایمانی، گره خورده و در انقلاب و دفاع مقدس همه جا این غیرت دینی و عشق به وطن، در کنار هم قرار گرفت و سبب پیروزی شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن یک جنگ اقتصادی، تبلیغاتی و روانی بر ملت ما تحمیل کرده است، افزود: این ملت بار دیگر برای عزت، استقلال‌ و حیثیت‌ خود می‌ایستد و حاضر نیست در برابر دشمن، تسلیم شود، زیرا تسلیم در برابر دشمن پایان ندارد. اگر ملت ما در برابر آمریکا تسلیم شد، دیگر تا آخر باید تسلیم شویم، یعنی باید کشور، عزت، استقلال‌ و هویت‌مان را واگذار کنیم.

رئیس جمهوری با بیان اینکه دشمن وقتی محصولات و نفت ما را تحریم می‌کند و روابط بانکی را تحت فشار قرار می‌دهد، معلوم است که خط مقدم این جهاد و مبارزه چه کسانی هستند، گفت: در جلسه امروز با تک تک وزرا و مسئولان بحث و گفت‌وگو کردیم که چگونه هر کدام در بخش خود می‌توانند در روزهای باقیمانده از سال ۹۷ و سال آینده، باوجود فشارهای خارجی و تحریم‌ها، برای رفاه، ارائه خدمات جدید، حل مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر کشور، قدمی فراتر بردارند.

روحانی عنوان کرد: دولت این احساس وظیفه را دارد و می‌داند امروز در خط مقدم مبارزه است و بدون کمک و حمایت مردم، حتما ناموفق است و یقین دارد با حمایت و اتحاد مردم، صددرصد در برابر دشمن موفق می‌شویم و از مشکلات عبور می‌کنیم؛ ماه‌ها و سال‌های آینده روزهای بهتری برای ملت‌مان در سایه تلاش و وحدت پیش‌بینی می‌کنیم.

کد خبر 287467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =