سامانه مدیریت نگهداری و تعمیرات ملی حفاری رونمایی شد

سامانه تخصصی مدیریت نگهداری و تعمیرات (سام نت) به همت کارشناسان اداره مهندسی و برنامه‎ریزی تعمیرات مدیریت امور مهندسی شرکت ملی حفاری ایران طراحی و رونمایی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، ایمان محمدی، سرپرست برنامه‌ریزی تعمیرات مدیریت امور مهندسی این شرکت دیروز (یکشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه) در آیین رونمایی از این سامانه گفت: این نرم‌افزار پس از آزمایش‌های میدانی در شش دستگاه حفاری، هم‌اکنون آماده بهره‌برداری در همه دستگاه‌های حفاری و مدیریت نت شرکت است.

وی در بیان کارکردها و ویژگی‌های این نرم‌افزار به تلاش‌های ۶ ساله کارشناسان و دست‌درکاران این پروژه اشاره کرد و گفت: این سامانه با هدف آسان‌سازیبرنامه‌ریزی، مدیریت و اداره امور مرتبط با نگهداری و تعمیرات و افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات تهیه شده است.

وی افزود: سام نت با بهره‌گیری از ماژول‌های کاربردی و ویژگی‌های عملیاتی خاص، همه راهبردهای نگهداری و تعمیرات را پشتیبانی می‌کند و با ارائه گزارش‌های تحلیلی از سوابق و وجود داشبوردهای مدیریتی می‌تواند در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی نقشه راه در اختیار مدیران و کارشناسان قرار دهد.

محمدی اظهار کرد: این سامانه تحت وب و شامل بخش‌های تخصصی سامانه‌های CMMS مانند صدور مکانیزه دستور کار صنعتی، اطلاعات پایه تجهیز، کارتابل تعمیرات پیشگیرانه، نگهداری براساس پایش وضعیت، ماژول روغن و قطعات یدکی، اطلاعات پیمانکاران و سایر گزارش‌ها است.

سرپرست برنامه‌ریزی تعمیرات مدیریت امور مهندسی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با راه‌اندازی این سامانه، دسترسی به اطلاعات فنی تجهیزات دستگاه‌های حفاری و سوابق تعمیرات آنها به صورت آنلاین با استفاده از شبکه‌های داخلی امکان‌پذیر خواهد شد.

وی در زمینه دیگر مزیت‌های این سامانه افزود: گردش کارتابلی فعالیت‌های تعمیراتی در این نرم‌افزار سبب حذف رفت و آمد کارکنان به منظور دریافت مجوزهای لازم می‌شود و این موضوع تاثیر بسزایی در شتاب بخشیدن به انجام فعالیت‌های تعمیراتی و افزایش بهره‌وری دارد.

کد خبر 287608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =