مدیران منابع انسانی، سرکشی مستمر از مناطق عملیاتی را در دستور کار قرار دهند

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران بر ضرورت سرکشی مدیران منابع انسانی شرکت‎های تابعه به مناطق عملیاتی تاکید کرد و گفت: این اقدام، مدیران را در شناخت بهتر چالش‎ها و فرصت‎های پیش‎روی سرمایه انسانی یاری می‎دهد.

به گزارش خبرنگار شانا، ناصر مولایی دیروز (دوشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه) در آیین تودیع و معارفه سرپرستان پیشین و جدید مدیریت منابع انسانی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، به تشریح رویکردهای مورد نیاز به‌منظور مدیریت بهینه منابع انسانی پرداخت و در این زمینه، بر مواردی از جمله حرفهای‌گرایی، قانونگرایی، شفافیت عملکرد، صیانت از حقوق کارکنان، مردمداری و تکریم نیروی انسانی، توجه به الزام‌های دولت الکترونیک و تسریع در فرآیندهای کاری تاکید کرد.

وی در باب قانونگرایی و شفافیت عملکرد گفت: مدیران منابع انسانی باید از این حیث در مجموعه خود پیشتاز و الگو باشند.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران به ضرورت مردمداری و تکریم نیروی انسانی هم تاکید کرد و گفت: این موضوع نیز باید مدنظر همه مدیران به‌ویژه مدیران حوزه منابع انسانی باشد، زیرا مسئولیت ما در ارتباط با سرمایه انسانی تعریف شده است و باید نسبت به آنان پاسخگو باشیم.

مولایی سرکشی مستمر مدیران منابع انسانی را به مناطق عملیاتی در شرکتهای تولیدی و توسعهای نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: این اقدام فرصت مغتنمی برای مدیران منابع انسانی است تا از نزدیک در جریان مشکلات کارکنان و فرصتها و چالشهای پیشروی سرمایه انسانی قرار گیرند.

متن؛ پیشران توسعه در غرب کارون

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران که در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید منابع انسانی شرکت متن صحبت میکرد، از این شرکت به عنوان پیشران توسعه بخش بالادست صنعت نفت در خشکی نام برد و گفت: بار مسئولیتهای این شرکت در خشکی و به‌ویژه در منطقه راهبردی غرب کارون، نشاندهنده اهمیت فعالیتهای متن و به دنبال آن، حاکی از ضرورت اهمیت بذل توجه به سرمایه انسانی این شرکت است.

مولایی با اشاره به نقش شرکت متن در مدیریت پروژهها و ظرفیتسازی داخلی از طریق سفارش کار به شرکتهای ایرانی، ابراز امیدواری کرد که این شرکت با بهرهمندی از سرمایه انسانی متخصص و مجربی که در اختیار دارد، در ایفای وظایف تعریف‌شده موفق باشد.

بر اساس این گزارش، در آیینی که روز دوشنبه در شرکت متن برگزار شد، از تلاشهای مجتبی خادمی، سرپرست پیشین مدیریت منابع انسانی این شرکت قدردانی و داریوش رضایی به عنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی شد.

کد خبر 287641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =