۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
  • کد خبر: 288195
اولویت شرکت ملی حفاری ایران در سال ۹۸ تشریح شد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: افزایش سهم بازار حفاری و ایجاد تناسب میان هزینه‌ها و درآمدها از اولویت‌های نخست این شرکت در سال ۹۸ است.

 به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سید عبدالله موسوی در دیدار صمیمانه نوروزی با کارکنان عملیاتی دستگاه حفاری ۲۸ فتح در موقعیت میدان نفتی آزادگان جنوبی با شادباش این ایام به تلاشگران صنعت حفاری اظهار کرد: با توجه به حضور فعال این شرکت در مناقصه‌های پروژه‌های نگهداشت و افزایش تولید شرکت ملی نفت ایران هم‌اکنون مراحل به‌کارگیری هفت دستگاه حفاری در تعدادی از این پروژه‌ها در حال اجراست.

 وی با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری در حفاری میدان‌های نفتی گچساران و نفت‌شهر مشارکت دارد، اظهار کرد: همچنین تعدادی از دکل‌های حفاری ناوگان شرکت در پروژه‌های اجرایی مربوط به شرکت‌های بخش خصوصی در چرخه عملیات قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین به برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت‌های سازمان در ارتباط با ارائه خدمات جنبی به شرکت‌های متقاضی، دکل‌دار و پروژه‌های میدان‌محور اشاره کرد و گفت: همسو با این هدف نیز قراردادهایی با شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران و دیگر شرکت‌های متقاضی در حال اجراست.

 موسوی با این توضیح که چرخش مته دستگاه حفاری سبب گردش مالی و در آمدزایی سازمان می‌شود، افزود: تلاش مجموعه همکاران در بخش‌های مختلف به‌ویژه عملیاتی بسیار ارزشمند و ستودنی است و انتظار می رود در سال نو نیز با همت و پشتکار شاهد رشد و پویایی شرکت باشیم.

 وی ادامه داد: در چهار ماه گذشته با پیگیری‌های به عمل آمده و اهتمام مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مبالغ قابل توجهی اعتبار به این شرکت تخصیص داده شد که ضمن پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارکنان، بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران طرف قرارداد نیز پرداخت و دستور شارژ دو ماه نفت کارت به امور مالی شرکت صادر شد.

 موسوی در ادامه به تدوین منشور اجرایی شرکت که اواخر پارسال برای اجرا به مدیریت‌های مختلف ابلاغ شد، اشاره کرد و گفت: در چارچوب اجرای این منشور ۱۵ کارگروه تخصصی و کارشناسی تشکیل و با اعلام نتایج بررسی‌ها و تحلیل، تفسیر و پایش گزارش‌ها از طریق مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی و طرح در نشست‌های هیئت مدیره به‌طور یقین شاهد تحول، تحرک و چابک‌سازی سازمان، افزایش کارایی، توسعه فعالیت‌های عملیاتی، پشتیبانی، بهینه‌سازی هزینه‌ها و انضباط مالی و اداری خواهیم بود.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران کار در صنعت حفاری را بسیار فنی، تخصصی توأم با ریسک بالا و سخت و دشوار از نظر محیطی و شرایط اقلیمی توصیف و تاکید کرد: با همت، مساعی و هم‌افزایی میان کارکنان شرکت همه کوشش خود را به‌کار گرفته تا این سازمان بیش از پیش پاسخگوی نیازهای صنعت نفت کشور باشد.

 وی افزود: یکی از راه‌های سرآمدی شرکت کار بر مبنای برنامه و اصول مهندسی و کارشناسی است و برای حصول موفقیت و ارائه خدمات در قالب استانداردهای صنعت نفت در این راستا، اجتناب از اعمال سلیقه بسیار ضروری است و باید به‌طور جد مورد توجه همکاران قرار گیرد.

کد خبر 288195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =