استفاده از پمپ‌های فشار قوی ملی حفاری برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در اهواز

به‌منظور همکاری شرکت ملی حفاری ایران با ستاد بحران استان خوزستان و دستگاه‌های اجرایی، شماری از ماشین‌آلات و تجهیزات ویژه عملیات حفاری از جمله پمپ‌های فشار قوی (پمپ تراک) برای جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی و فاضلاب کلانشهر اهواز استفاده شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، شاپور صارمیان، یکی از رؤسای عملیاتی مدیریت خدمات فنی شرکت که مسئولیت این عملیات را به‌عهده دارد، گفت: با توجه به درخواست ستاد بحران استان خوزستان و شهرداری اهواز، تجهیزات شرکت ملی حفاری ایران در موقعیت جاده ساحلی در منطقه گلستان در حال تخلیه آب و فاضلاب شبکه مرکزی شهر است.

وی افزود: با کاربست پمپ تراک و پمپ‌های رودخانه‌ای، دست کم هر ساعت یک‌هزار بشکه آب جمع‌آوری و در محل پیش‌بینی شده تخلیه می‌شود که در صورت اعلام نیاز تجهیزات بیشتری وارد عمل خواهد شد.

در پی بارندگی‌های شدید اواخر پارسال و روزهای نخست سال نو شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از اعضای ستاد بحران استان خوزستان برای اجرای مصوبه‌های این ستاد و همکاری و همیاری با دستگاه‌های اجرایی استان بخش قابل توجهی از ماشین‌آلات و تجهیزات عملیاتی و لجستیکی خود را به‌کار گرفته است.

این خدمات هم اکنون نیز با استفاده از افزون بر یکصد دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات نظیر کمپرسی، بیل مکانیکی، لودر، جرثقیل، خودروهای کشنده و فوق سنگین، آمبولانس، خودروهای سبک کمک‌دار و پمپ‌های فشار قوی در مناطق شهری و روستایی حاشیه رودخانه‌های کارون و دز به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌شود.

کد خبر 288228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =