نشست کمیته بحران شرکت متن برگزار شد

نشست کمیته مدیریت بحران شرکت متن با حضور مدیران و نمایندگان طرح‌ها و پیمانکاران فعال در منطقه با موضوع مقابله با سیلاب در مناطق عملیاتی غرب کارون تشکیل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت متن، در این نشست تمهیدات لازم درباره  راهکارهای مقابله با سیلاب در مناطق عملیاتی برای حفظ و استمرار تولید با توجه به شرایط بحرانی کنونی بررسی شد.

کوروش رضازاده، رئیس HSE شرکت متن درباره شرایط اضطراری طرح‌های غرب کارون و همچنین ارزیابی خطرهای احتمالی سیلاب و پیش‌بینی راهکارهای مناسب مقابله با آن در مناطق درگیر با سیلاب و آبگرفتگی، موقعیت چاه‌ها و جاده‌های دسترسی و تاسیساتی که در معرض خطر هستند توضیحاتی ارائه داد.

وی در این نشست ضمن اشاره به گزارش ستاد بحران استانداری خوزستان و گزارش‌های روزانه ارزیابی دبی ورودی آب به حوضچه‌های تالاب و ادامه روند بارندگی در روزهای آینده یادآور شد: هوشیاری و آمادگی همه جانبه همه گروه‌های عملیاتی و ستادی به جهت حفظ شرایط پایدار تولید لازم است.

وی با تاکید بر رصد مستمر از شرایط ارتفاع آب و تأسیسات نفتی با اولویت قرار دادن اصول ایمنی و به‌کارگیری ضوابط و شرایط مورد تایید HSE از آماده باش تمام وقت نیروها و امکانات تا عادی شدن شرایط بحرانی خبر داد.

کد خبر 288247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =