حضور ماشین‌آلات شرکت نفت و گاز آغاجاری در مناطق سیل‌زده خوزستان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از اعزام ماشین‌آلات سبک و سنگین این شرکت در کمک‌رسانی به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، ابراهیم پیرامون اعلام کرد: با توجه به شرایط بحرانی در استان و بنا به درخواست ستاد بحران استانداری خوزستان، ماشین‌آلات سبک و سنگین این شرکت برای مشارکت در خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع و لزوم همدلی و همکاری در این بحران افزود: با توجه به درخواست ستاد بحران تا کنون ۴ دستگاه کمپرسی،۲ دستگاه بیل مکانیکی،۲دستگاه لودر، ۴ دستگاه کفی، ۲ دستگاه ایسوزو اتاق‌دار، یک دستگاه پمپ تخلیه ۴ اینچ، یک دستگاه بنزن کرن و ۱۰ دستگاه خودرو سبک همراه با راننده به صورت شبانه‌روزی به روستاهای دیلاویه، سودان، بیت صیوان، بیت سید محمد، روبیده، رشیده از توابع شهرستان اهواز و شهرستان رامشیر اعزام شده‌اند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: به دنبال دستور وزیر نفت مبنی به مشارکت در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده در کنار صیانت از تولید و تاسیات عملیاتی،  این شرکت آمادگی لازم را دارد تا در کنار مردم عزیز استان خوزستان تا خاتمه این وضع حضور داشته باشد و بنا به تشخیص ستاد بحران  شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 288249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =