اعزام ماشین‎آلات سنگین شرکت نفت و گاز آغاجاری به شادگان

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری از اعزام تعدادی ماشین‎آلات سنگین ترابری این شرکت به شهرستان شادگان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، ابراهیم پیرامون با بیان این مطلب افزود: به درخواست ستاد بحران، بخشی از ماشین‌آلات سنگین ترابری شرکت مستقر در شهرهای حمیدیه، کارون و اهواز برای خدمات‌رسانی به شهرستان شادگان اعزام شدند.

وی افزود: این ماشین‌آلات از ابتدای بحران و وقوع سیل در استان خوزستان در مناطق سیل‌زده اهواز، حمیدیه، کارون و روستاهای همجوار مشغول امدادرسانی بودند که پس از پایان ماموریت، بنا به درخواست ستاد بحران به شهرستان شادگان اعزام شدند.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری، تاکنون با توجه به نیاز شهرستان شادگان، چهار دستگاه کمرشکن، یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه لودر و دو دستگاه ایسوزو به این شهرستان اعزام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری عنوان کرد: این شرکت از آغاز بحران در استان خوزستان بیش از ۲۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین را به بیش از ۲۰ نقطه از شهرستان‌ها و روستاهای سیل‌زده استان اعزام کرده که هم‌اکنون بخشی از آنها در شادگان مشغول خدمات‌رسانی به مردم است.

پیرامون گفت: این شرکت ضمن هماهنگی با ستاد بحران مناطق نفت‌خیز جنوب، پشتیبانی‌های خود را تا عادی شدن اوضاع در مناطق سیل‌زده ادامه خواهد داد.

کد خبر 288544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =