سیل بندهای منطقه ۵ اهواز تقویت می‌شوند

مدیر اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران از تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز شهرداری منطقه ۵ اهواز در ارتباط با تقویت سیل‌بندها خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سعید قربانی، امروز (یکشنبه، ۱۸ فروردین‌ماه) با اشاره به اینکه تامین این تجهیزات در نشست ستاد بحران اهواز با هماهنگی فرماندار این شهر به‌عهده این شرکت است، گفت: از سوی مدیریت خدمات شرکت، یک دستگاه کمپرسی، یک دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی در اختیار شهرداری منطقه ۵ قرار گرفت تا در آبتیمور، روبه‌روی روستای کریشان ۳ استفاده شود.

وی افزود: به دنبال بارندگی‌های سیل‌آسا در استان خوزستان در روزهای اخیر، این شرکت افزون بر اختصاص تعداد قابل توجهی ماشین‌آلات و تجهیزات شامل کمپرسی، بیل مکانیکی، لودر و خودروهای کشنده از طریق پیمانکار، دست کم ۲۵ دستگاه خودرو ملکی ویژه از جمله جین پل، تندم، جرثقیل، کشنده، خودرو حمل سوخت و آمبولانس را به‌کار گرفته است.

مدیر اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به یکصد کیلومتر گستره عملیاتی این شرکت در کرانه شرق و غرب رودخانه‌های کارون و دز و حضور حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان این شرکت و نیروهای پیمانکار با کاربست افزون بر یکصد دستگاه انواع ماشین‌آلات و تجهیزات، تصریح کرد: به‌طور میانگین روزانه 3 هزار لیتر گازوئیل برای مصرف این وسایل تامین می‌شود.

قربانی عنوان کرد: شرکت ملی حفاری ایران از سوی ستاد بحران استان خوزستان به‌عنوان معین شهرستان کارون، شهر الهایی و توابع، تصفیه نیشکر و شهرداری منطقه ۴ اهواز تعیین شده است.

کد خبر 288284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =