روند توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده بررسی شد

چهاردهمین جلسه کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره بررسی وضع توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده تشکیل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، شرایط توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده لرستان، ایلام، خوزستان و گلستان امروز (یکشنبه، ۱۸ فروردین‌ماه) در چهاردهمین نشست کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با حضور سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و اعضای کمیته بررسی شد.

در این نشست اعضای کمیته بحران با ارائه گزارشی از روند سوخت‌رسانی در این مناطق، بر ذخیره کافی سوخت در نقاط امن تاکید کردند و وضع سوخت‌رسانی به همه خودروهای امداد و نجات، ادوات و تجهیزات راهداری و راهسازی و بالگردهای امدادی، مطلوب ارزیابی شد.

براساس این گزارش، اقدام‌های لازم برای مقاوم‌سازی تاسیسات و انبارهای نفت این مناطق، با ایجاد خاکریزهای چندلایه برای جلوگیری از خطر آب‌گرفتگی به‌سرعت و به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است؛ همچنین به‌منظور تسریع روند سوخت‌رسانی، ۱۲ هزار ظرف ۲۰ لیتری سوخت به مناطق سیل‌زده ارسال و تمهیدات لازم با شرکت راه‌آهن برای استفاده از مخزن‌دارها به‌منظور ارسال سوخت انجام شده است.

هم‌اکنون پنج دستگاه جایگاه سیار سوخت به مناطق سیل‌زده پلدختر و ایلام از مناطق آبادان و زنجان ارسال شده و منطقه اصفهان نیز به‌عنوان منطقه معین، آمادگی ارسال یک جایگاه سیار عرضه سوخت را به مناطق سیل زده دارد.

کد خبر 288290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =