توزیع بیش از 2 میلیون لیتر سوخت در مناطق سیل‌زده پلدختر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان، از توزیع 2 میلیون و ۹۳۳ هزار لیتر فرآورده از ابتدای فروردین ماه امسال در بخش‌های مختلف شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان، پیمان بهرامی در این باره گفت: از رقم ۲۳۹ هزار لیتر مربوط به فرآورده نفت سفید، ۸۷۵ هزار لیتر مربوط به فرآورده نفت‌گاز و یک میلیون و ۸۱۹ هزار لیتر مربوط به فرآورده بنزین بوده است.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی سازمان هواشناسی استان گفت: قبل از جاری شدن سیل تمهیدات لازم درخصوص استقرار نفتکش‌های حاوی بنزین و نفت سفید در شهرستان پلدختر اتخاذ شد و با توجه به آبگرفتگی ۲ باب از جایگاه‌های عرضه سوخت این شهرستان (دالوند – بابازید)، خوشبختانه با تلاش مضاعف تلاشگران این عرصه، جایگاه چاغروند در همان ساعات اولیه وقوع کماکان در حال فعالیت و ارائه خدمات سوختی به مردم عزیز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان تصریح کرد: از همان دقایق با حضور به‌موقع در نشست ستاد مدیریت بحران و اتخاذ تدابیر سوخت‌رسانی، روند توزیع سوخت در این مناطق بی‌وقفه و به بهترین نحو ممکن انجام شد.

بهرامی تاکید کرد: با توجه به نگرانی‌های مردم هنگام وقوع سیل از همان دقایق نخست در هیچ جایگاهی در مناطق سیل‌زده کمبود فرآورده سوختی وجود نداشت.

کد خبر 288568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =