سوخت مورد نیاز مناطق سیل‌زده تامین شده است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: سوخت کافی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش شانا، سید محمدرضا موسوی‌خواه گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با توجه به احتمال افت فشار گاز در مناطق سیل‌زده، فرآورده نفت سفید را به مقدار کافی به فروشندگی‌های روستایی ارسال کرده است تا هموطنان سیل‌زده مشکل تامین سوخت گرمایشی نداشته باشند.

وی با اشاره به آسیب ندیدن تاسیسات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تنها سه جایگاه عرضه سوخت در مناطق گمیشان و سیمین‌شهر در استان گلستان تحت تاثیر سیلاب قرار گرفته بود که خوشبختانه هم‌اکنون دو باب از جایگاه‌ها راه‌اندازی شده است و جایگاه سوم نیز به‌زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای رویارویی با وقوع سیلاب با توجه به اطلاعیه‌های ستاد بحران کشور، تاکید کرد: برخی مصرف‌کنندگان عمده و جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) با قطعی گاز روبه‌رو شده بودند که به‌سرعت سوخت دوم برای جایگاه‌های عرضه سوخت و همه صنایع به‌ویژه مرغداری‌ها تامین شد.

موسوی‌خواه تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و سوخت‌رسانی به مردم عادی و سیل‌زدگان، مشکلی بابت تامین سوخت وجود ندارد.

کد خبر 288159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =