مصرف بنزین کشور در روز دهم فروردین به بیش از ۱۰۶ میلیون لیتر رسید

مصرف بنزین کشور در دهمین روز از فروردین ماه امسال با افزایش ۱۷ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۰۶ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: مصرف بنزین کشور در روز شنبه (دهم فروردین‌ماه ۹۸)، ۱۰۶ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده است که این مقدار در مقایسه با روزهای گذشته افزایش یافته است.

براساس اعلام این شرکت، مصرف بنزین کشور در روز دهم فروردین‌ماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال (دهم فروردین‌ماه ۹۷) با رقم ۹۰ میلیون و ۷۲۴ هزار لیتر، ۱۷.۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش شانا، مصرف بنزین کشور که در روزهای پیش از این به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش‌های سیل‌آسا در سراسر کشور کاهش یافته بود، با مساعد شدن شرایط جوی در روز دهم فروردین‌ماه افزایش یافته است.

مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی و توزیع سوخت در مناطق سیل‌زده به مردم و خودروهای امدادی در حالت آماده باش هستند.

این شرکت همچنین به منظور پشتیبانی و مدیریت سیل به وجود آمده در مناطق شمالی کشور، سوخت کافی در این مناطق و دیگر استان‌های کشور ذخیره‌سازی و در مناطق سیل‌زده به مردم و خودروهای امداد و نجات سوخت رایگان توزیع کرده است.

کد خبر 288221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =