افزایش 4.3 درصدی مصرف بنزین کل کشور در دومین روز سال 98

مصرف بنزین سراسر کشور در روز جمعه (دوم فروردین ماه 98) با ثبت رقم 101 میلیون و 800 هزار لیتر در مقایسه با مدت مشابه پارسال 4.3 درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: مصرف بنزین کل کشور در روز دوم فروردین‌ماه پارسال،97 میلیون و 606 هزار لیتر بود.

کاهش 4.7 درصدی مصرف بنزین کل کشور در یکم فروردین‌ماه 98

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین مصرف بنزین سراسر کشور را در روز پنجشنبه (یکم فروردین‌ماه 98) 94 میلیون لیتر اعلام کرد که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه پارسال (یکم فروردین‌ماه 97) با ثبت رقم 98 میلیون و 732 هزار لیتر، 4.7 درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش شانا، مناطق سی‌وهفت‌گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی نوروزی به مسافران در نخستین روزهای بهار سال ۹۸ به سر می‌برند؛ اعزام ۶ اکیپ جداگانه به ۶ محور مواصلاتی مهم کشور، کشیک‌های نوروزی در ستاد و مناطق، آغاز طرح نظارت نوروزی بر عرضه فرآورده‌های نفتی از روز ۲۹ اسفند، نظارت مستمر بر کیفیت فرآورده‌های توزیعی با آزمایش فرآورده‌ها، تامین نفت‌گاز مورد نیاز اتوبوسرانی و کامیون‌ها و تامین مطلوب سوخت مورد نیاز ۶۰ فرودگاه کشور از جمله اقدام‌هایی است که این شرکت برای تامین به‌موقع سوخت مسافران نوروزی انجام می‌دهد.

کد خبر 288158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =