اقدام‌های کمیته اضطراری شرکت نفت و گاز غرب تشریح شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به تشریح اقدام‌های کمیته اضطراری این شرکت در پی بارش‌های اخیر و وقوع سیل در استان‌های غرب کشور پرداخت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، سعید ناصری‌پور ضمن قدردانی از عملکرد همه کارکنان در ستاد و مناطق عملیاتی گفت: با اعلام وضع اضطراری در این مناطق چند نشست با اعضای کمیته بحران شرکت در سطوح مختلف شرکت نفت و گاز غرب و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برگزار و ضمن شناسایی نقاط پر خطر، اقدام‌های لازم به منظور به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از سیل انجام شد.

وی با بیان اینکه حجم آسیب‌ها و تخریب سیل بسیار بالاست، گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برگزاری نشست‌های متعدد و تلاش شبانه‌روزی و جهادی همکاران، آسیب‌های وارد شده به شرکت در این مناطق به حداقل ممکن رسید و این بحران بدون آسیب جانی و آلودگی محیط زیستی پایان یافت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب افزود: شرکت به عنوان وظیفه انسانی و دینی خود مانند اقدام‌های انجام شده در زلزله کرمانشاه در همان ساعات اولیه اقدام به امدادرسانی در این مناطق کرد و با توزیع کمک‌های خوراکی و بهداشتی به یاری سیل‌زدگان شتافت و با تداوم آن همزمان ضمن فراخوان ادوات سبک و سنگین راه‌سازی از مناطق عملیاتی به نقاط بحران‌زده اقدام به بازگشایی مسیرها و امدادرسانی به سیل زدگان کرد.

ناصری‌پور تصریح کرد: با توجه به اینکه بارندگی‌ها کماکان در این مناطق ادامه دارد برای جلوگیری از بحران‌های مضاعف تولید منطقه عملیاتی سرکان متوقف شده و به محض عبور از بحران و تعمیر چاه‌های مالکوه و سرکان، تولید از واحد بهره‌برداری مذکور از سر گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به وضع بحرانی پیش آمده گفت: با تداوم همدلی همکاران و تلاش مضاعف جهادی، این چالش نیز پایان خواهد یافت و وضع شرکت و مناطق سیل‌زده نیز به حال عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 288317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =